May 19, 2011

exam mode :: off + "lu langsi lu mati"

semalam hari last exam aku
xtahu nak rasa apa dan nak kata apa.
mungkin aku x patut kata "im ready for supple, AGAIN!!!!"
but, still hope for the best after putting that effort.
i dont know wether that effort worth it for me to pass or not.
just pray and tawakkal.
only ALLAH knows the BEST.


selesai je exam habis,
x pasal2 aku kena settlekan hal ambil number fon batchmates aku.
ni perkara paling malang aku pernah buat.
at the end of the day, i manage to get ALL of it except 3/4 people after asking SOOOOO many people. =.=''
*for those yg x bagi number tu, im so sorry. didnt you guys heard the announcement (?)
what i learned from this is, COOPERATION.
next time if sumone need you to respond or listen to them.
just do it!!!! (peringatan untuk diri sendiri juga).


plan to go for an outing after exam.
tapi....... xde duet. TT___TT
so duduk je kat bilik diam2 kemas barang yang x perlu.
ada juga dorang ajak g mandi sungai tapi plan nak main v0lley for the last time
dengan mereka2 yang dah nak graduate tu. huhu
(mesti aku akan rindu mereka semua. huhu)
then, malam decide balik rumah.
malas nak tggu lama2 kat kolej tu.


at first, ingat x dapat nak enjoy post-exam.
tapi last2, my brother called me after maghrib
ajak pergi tgk wayang
dia belanja la kan. aku xde fulus laaaaaaaaaaaa
dgn sepantas kilatnya aku balik dr kolej.
igt nak pergi tgk kt jusco bukit tinggi je.
tapi ngupe2nya pergi tgk kt sunway pyramid.
macam ape je, sebab balik dr kolej lalu situ gak td. hahaha
nak tahu x aku tgk cite ape?!?!?!!? hehe
jeng...jeng....jeng.... 
ni lah cerita yang aku tgk. ade SAM!!!!


kalau korang nak tahu,
cerita ni aku tgk maseh panas lagi.
xpernah pergi tgk wayang yg patutnya esok keluar tp malam tu aku dah tgk. wee~
cerita ni seyes $#!+ best gila action and dialog. 
nampak mmg macam betul2 diorang ni mafia la.
tp slang kelantan tu x leh bla. haha.
(kagum sam cakap thailand) *wink wink
dan paling x sangka, rupa-rupanya cerita ni arahan FARID KAMIL. 
aku suggestkan korang pergi la tgk. supportla cerita melayu ni. hehe



p/s :: bila dah tgk cerita ni, x sabar pula mahu tgk KL GANGSTER. 

No comments: