August 19, 2011

our ties will never be broken, its a promise!!

korang!!!!
MINTA MAAF aku tak datang majlis perpisahan dengan korang.
aku tahu aku bukan seorang kawan yang baik.
pentingkan diri sendiri.
ade antara korang yg sanggup dtg balik dr rumah untuk dtg majlis ni.
tapi aku tahu korang mesti gembira kan, atleast ada buddyline yg merai.
tgk status korg kt fb pun dah tahu. :)

nanti,
dah tak jumpa dah muka sememeh korang kt kolej ni.
muka gelak ketawa korang.
muka yang akan dtg bilik ketuk pintu nak gosip2.
dulu,
masa korang ade. kadang2 aku rasa cepat2 la korang g klang tu
tapi sekarang kalau boleh stay la lama lagi kt sini...
harap bila korang dah kat klang tu, jangan lupa kat aku yg maseh di sini.

its really hard to say goodbye, because there is NO goodbye.

p/s :: kalau ade masalah, jgn malu jgn segan nak share dgn aku. insyaALLAH aku akan cuba untuk sentiasa ada masa korang susah or senang.