January 02, 2012

New Year as 22 years-old ME!!

wah!!!! lamanya tak hupdate.
dah masuk tahun baru pun ni.

WELCOME 2012 !!!


asal masuk tahun baru je, mesti masing2 akan pasang azam. tak kesah la kalau  ade org kata, "tak semestinya bila tahun baru je nak berubah kan?! tiap2 hari pun boleh, cuma nak tak nak je". bagi aku masing2 ade pendapat sendiri. mungkin bg sesetgh org, masa2 mcm ni la baru nak sedar dr kelalaian, sebab bila semua org ckp pasal azam or harapan mesti korang akan mula muhasabah diri. walaupun sepatutnya tiap2 malam before pejam mata tu, kita digalakkan untuk muhasabah diri. atleast, mereka (termasuk aku sekali la ni ea) ade kesedaran nak berubah kepada yg lebih baik. tak semua orang sempurna kan?!? lagi2, manusia ni sifatnya memang alpa. macam aku jugak la...hehe. matlamat/azam tahun lepas, berapa je la yg kesampaian. so, tahun ni insyaALLAH. (^_^).

1st JANUARY 1990!!

as it has written there, its my birthday!!!
sharp-shooter la katakan, kek pun nak gambar netball. huhu

its the day i was born. pertama-tama sekali nak ucapkan TERIMA KASIH mak dan ayah !!! tanpa mereka tak wujud la aku kat dunia ni kan. hehe. dah 22 tahun dah aku, maseh muda lagi ok. bila fikir balik, malam2 new year mak aku tgh sakit2 atas katil nak keluarkan aku. ish3. subuh baru la aku nak keluar. tahun 2012 ni akan aku igt, sebab family aku semua ade kt rumah. tahun ni juga, they treat me with CAKE (sponsored by my sisMiez), Baskin Robin (31% off) and Korean Food which was my ALL-TIME craving. huhu. act, semua ni hanya kebetulan je since BR offer at the end of the month. family aku dah lama tak mkn cake (last year ade cake mase birthday mak on 1st DEC). so, pokai la kalau nak buat mase birthday aku gak kan. then, Korean Food tu ade dlm groupon offer. Everytime aku tgk Family Outing mesti aku akan macam wonder gila ape taste makanan dorang tu. told yah, its worth it sebab sedaaaappppppp....except the Kimchee. blerghhh...

deobukki and kimchee pancake dia sedap. huu~

p/s :: Alhamdulillah, i passed my part A exam. hoping for part B pula. tak sabar nak masuk tahun 3. penat tgguuuu. :(

p/p/s :: need to plan a proper vacation for trio laaaa. nak merasa travel jauh2 dengan kawan2. huhu