September 26, 2012

Me Tiny Little World.

hmmm. memang lama dah aku ta hupdate blog ni. ta terkira dah lama mana. ALHAMDULILLAH akhirnya berjaya juga aku jejakkn kaki as clinical student (3rd year) lepas lambat setahun. kalau nak tahu, ktorg clinical kena campak ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang aka HTAR. kena campak la sgt...bg ak ok je sebb dekat dgn rumah kan. sejak masuk tahun tiga ni, semua pun kena independent tp buat masa ni aku dpt doctor yg mostly spoonfeed laaaa...haha. bukan ape, yelaaa masa Dr tanya semua senyap je end up Dr cakap sensorg. alaaaaa...lgpun baru 1st posting medicine plak tuu, boleh la terima kalau rasa bodoh sgt. so, kena selalu rajin pergi clerk patient la klu nak mantapkan ilmu dgn skill. dah la aku ni malas tahap susah nak bendung kot. ble rasa dah lama tak clerk bru la terhegeh2 nak tayang muka ni kat ward tu.

oh, aku roommate dgn shushu.huhu. kesian roomie asek kena tinggal je sebab aku selalu balik. last2 bile aku tak balik rumah mcm hari ni, aku yg end up duduk kt bilik sorg2. apelaaaa naseb.haha. hmmmmm...sekrg aku rasa mcm dah tade siapa2 yg aku boleh cerita ape yg aku rasa. nak cerita dgn member yg rapat, dorg ta nampak situasi sebenar yg aku alami. so, aku assume even aku cerita pun mesti dorang takkan faham ap yg aku rasa. sobs. dulu ade Hikmah...sekarang yg dekat dgn ak Mell dgn Nisa. tp still aku rse laen walaupun aku tahu Mell prihatin dgn aku. tp duluuu ade Hikmah aku lebih open nak cerita macam2. so, cara aku hilangkn rasa yg ta berapa nak best ni aku selalu la balik rumah. sebb ak tahu mereka akan sentiasa ade dengan aku esp kakak aku...sebab tu bila tak balik ni rasa emosi terlebih sikit. haha

p/s :: I wish they are here...with me.