August 02, 2011

ramadhan datang lagi!!!! 1432H

alhamdulillah
hari ni selesai puasa 1st ramadhan
sahur dirumah dan berbuka di kolej.

bagi aku berbuka hari ni best 
sebab buka puasa dgn orang'' TUA.
siapa lagi klu bukan SYIELA dan PUTRI.
cuba teka siapa yg trigger mkn kat luar ni?!?!?
hehe. si gemuk putri la. siapa lagi
aku pun, JOM saje
owh, nak cakap. lama dah x kuar mkn bertiga je.
ye la masing2 busy, ward round sana, wrd round sini.

mula2 put ajak g murni tp isnin murni tutup.
pastu ajak g pelita, aku plak x minat sgt mkn kt pelita
so, aku mkn mcD.
lepas teman put mkn kt pelita ktorg pun g mcD.
dua tempat dlm satu masa.
nt ble korang kt klang. tggl la aku sorang2 kat sini.
nt klu weekend korg nak g buka luar jgn lupe roger aku.
sebab aku bulan puasa ni tiap2 minggu MESTI balik punya.
hee~

tp sayang nye. tiada gambar sebagai bukti
hanya memori je yg ada.
kte mmg suka pilih date yg senang igt ea.
satu ramadhan!!!!!! 

p/s :: selamat berpuasa semua!!!!! jgn ponteng ea melainkan uzur syarie. :)

p/s :: sesiapa yg dah dapat JPA tu hulur2 la rezeki tuk aku sempena bulan yg penuh barakah ni. dan banyakkan lah beramal.. *peringatan tuk diri aku juga yg selalu lalai. :(