September 08, 2011

shop. shop. shop!!!!

guess what?!?!?
hari ni keluar lagi
dan jumpa TINA dgn CHE lagi. haha
rse penat, almaklum laa drive sendiri
lepas tu banyak tempat lak tu g.
setiap tempat lak kalau tak jalan2 tak lebih 30 minit memang tak sah la kan...

mula2 mcm biasa la,
amik che kat rumah, then g amik tina kat ofis die kat shah alam.
actually tina mcm tak dapat keje half-day
tapi aku dgn che tipu dia, hehe
cakap ktorg dah kat area shah alam dah untuk amik dia
padahal bru je lepas gerak dr rumah che.
(tina, kalau terbca ni. minta maaf la yeee..lupa nak bgtahu hal sebenar. pfftttttt)

perjalanan hari ini ::

Telok Panglima Garang --> Shah Alam --> Jusco Bukit Raja --> The Store, Klang --> Hospital Klang --> Tesco Klang --> GM Klang --> Jusco Bukit Tinggi --> baru la sampai rumah, lepas anta bebudak tu balik. :) 

banyak tak tempat aku pergi dlm mse sehari ni?!?!
dan matlamat tercapai.
che yg nak shopping senarnye, tapi ktorg teman dan 'TER' shopping sekali pula.
owh, aku singgah hospital klang tu bukannya aku sakit ke ape, aku jumpa kawan aku, Putri
kebetulan sehaluan dan bawa external aku yg ade Running Man tu bg la kat dia.
sebab kempunan sgt nak tgk RM.
internet wifi kt Klang tu kan lembab, nak tgk ape pun kne tggu lama. hahahaha XD

p/s :: sempat gak jumpa syiela dgn kinah td, sykin dgn yana pun. sorry tak dapat join korang nye jamuan raya tu...

p/s/s :: HTF!!!! konvoi raya jgn lupa ajak aku kalau korg dah confirm. aku tal rep cooment sebab malas nak comment. nak baca je smpi ade kata putus. :)