September 22, 2011

Jatuh bertimpa-timpa =__='''

wah!!!! lamanye  tak hupdate blog ni.

2-3 hari before raya hari tu handphone aku rosak
then, pergi la hantar kedai
tapi habuk pun tarak.
dah 3 minggu simpan hp aku amik balik sama je macam aku hantar.
ni naseb baik dpat balik.
kalau dia bawak lari cmne. =.='''
kecewa gila mse aku amik hp tu.

2-3 hari lepas pula,
laptop aku rosak.
balik2 dari johor hari tu je malam nak bukak laptop tak boleh... :(
padahal mase pergi boleh je buka, aku siap igt lagi
aku shutdown kot...
nak kata aku tinggal mcm tu aje mustahil...
tak pasal2 kena tukar hardisk sebb kata rosak.
melayang duet wa RM180 T___T.
lepas tu format balik tp tak support W7
so, aku kne stay gne XP je. :(
kalau nak kne beli original W7.. mane nak cekau duet beb!!!!

then, hari ni...
kereta antik aku tu pula tak leh start.
hurm, memang la salah aku kan lupa tutup lampu.
tapi bila dah 'jump' still takleh start.
naseb baik ade senior yg baik tlg, siap panggil mechanic lagi.
huhu. thanx SENIOR!!!!

p/s :: hp tak elok lg, kalau repair berapa la kena nt agaknye. dah la jpas tggl nyawa2 ikan je. huhu

p/s/s :: tgk la mcm mne aku ditimpa musibah. aku tahu ALLAH hanya menguji hambanye jika DIA tahu kita mampu hadapinya. :) so, aku dikira tabah laaa. huhu